کد خبر: ۸۳۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۱۵۴
رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت به همه دستگاه‌ها دستور داد تا برای اسکان زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی به صورت استیجاری به فوریت عمل شود.

برای اسکان استیجاری زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی به فوریت عمل شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به تمهیدات دولت برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی عنوان کرد: از وزیر کشور و ستاد بحران می‌خواهم در زمینه اسکان این عزیزان اقدام کنند فکر می‌کنم یکی از راه‌های نزدیک شاید این باشد که زلزله‌زدگان بروند خانه یا اتاقی را اجاره کنند ما مبلغ اجاره را به آنها پرداخت کنیم تا زیر چادر نمانند.

وی افزود: به هر حال زیر چادر باران و برف و سرما را در پیش رو داریم زیر چادر در تابستان هم سخت است ولی بیشتر از فصل سرما قابل تحمل است در این سرمای زمستان افراد مسن و کودکان و افراد بیمار برایشان سخت است از همه دستگاه‌ها می‌خواهم که برای اسکان این‌ها به صورت استیجاری به فوریت عمل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: