کد خبر: ۸۳۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۶۸
سردار رحیمی گفت: اگر نظرات کارشناسی توسط مسئولان شهری صورت نگیرد طرح جدید ترافیک را به صورت یک طرفه انجام خواهیم داد. وی افزود: این طرح برای مردم است، زمانی که می‌بینیم مردم از طولانی بودن ساعت طرح ترافیک به خصوص در بعد از ظهر‌ها اذیت می‌شوند؛ باید طرح‌ها بازنگری شود و کار کارشناسی بر آن‌ها صورت بگیرد.
رئیس پلیس تهران: اگر به نظرات کارشناسی توجه نکنند، طرح ترافیک جدید را خودمان یکطرفه تغییر می‌دهیمبه گزارش خبرداغ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در آخرین جلسه ما با مسئولان شهری طرح جدید محدوده طرح ترافیک که پس از کار‌های کارشناسی فراوانی که انجام شد، به تصویب شورای ترافیک تهران رسید و از همان ابتدا مخالفت‌های فراوانی هم در خصوص این طرح به ما وارد شد.

وی افزود: یکی از بند‌های آن جلسه این بود که ما طرح را شروع کنیم و اگر در میانه راه آن به این نتیجه برسیم که باید تغییراتی در طرح لحاظ شود، بند‌های جدید به تصویب مسئولان برسد و اجرایی شود.

سردار رحیمی تصریح کرد: امروز پلیس به عنوان مدیر اجرایی در صحنه ترافیک در حال انجام اقدامات خود است، احساس ما بر این است که باید یکسری اصلاحات در طرح صورت بگیرید، که این اصلاحات را به صورت رسمی هم به شهردار تهران و هم به شورای شهر تهران بزرگ اعلام کردیم و توقع ما بر این بود که اصلاحات صورت بگیرد.

وی افزود: این طرح برای مردم است، زمانی که می‌بینیم مردم از طولانی بودن ساعت طرح ترافیک به خصوص در بعد از ظهر‌ها اذیت می‌شوند؛ باید طرح‌ها بازنگری شود و کار کارشناسی بر آن‌ها صورت بگیرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: مسئولان به پلیس پاسخ غیر کارشناسانه ندهند و بر نظر خود اصرار نکنند؛ لذا به صورت اصولی نظر دهند تا امور به خوبی اجرایی شود.

وی افزود: اگر نظرات کارشناسی توسط مسئولان شهری صورت نگیرد به خاطر آسایش مردم و جامعه این طرح را به صورت یک طرفه خودمان و با مواردی که مد نظر ما است انجام خواهیم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: