کد خبر: ۸۳۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۲۳۹
با داغ شدن تنور انتخابات، حركت‌هاي چراغ‌خاموش رائفي‌پور در قالب سفرهاي استاني و سخنراني در شهر‌هاي مختلف نيز شدت گرفته و حال اين گمانه تقويت شده است كه آقاي سخنران اين روزها سوداي بهارستان در سر مي‌پروراند.
رائفی‌پور کاندیدادی انتخابات مجلس می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اعتماد : با داغ شدن تنور انتخابات، حركت‌هاي چراغ‌خاموش رائفي‌پور در قالب سفرهاي استاني و سخنراني در شهر‌هاي مختلف نيز شدت گرفته و حال اين گمانه تقويت شده است كه آقاي سخنران اين روزها سوداي بهارستان در سر مي‌پروراند.

اما اينكه چقدر احتمال دارد، شخصي مانند علي‌اكبر رائفي‌پور كه مهم‌ترين مشخصه‌اش سخنراني‌‌هاي نامستند است در ليست اصولگرايان قرار بگيرد از آن مباحثي است كه اتفاقا برخي از اهالي اين جناح معتقدند هيچ بعيد نيست كه در راستاي جوان‌گرايي كه اتفاقا نويد آن را محمد‌باقر قاليباف داده بود، رائفي‌پور 35 ساله در ليست اصولگرايان قرار بگيرد و از اين طريق بتواند به مجلس يازدهم راه پيدا كند. ادعايي كه محمدعلي پورمختار، نماينده اصولگراي فعلي مجلس در گفت‌وگوي خود با «اعتماد» پيش كشيده است.

صحبت‌هاي رائفي‌پور كه يكي از مهم‌ترين عوامل معروف شدنش بود، گاهي آنقدر بي‌سند و مدرك مطرح مي‌شد كه حتي انتقاد سياسيون با عقبه مذهبي را هم برمي‌انگيخت؛ مانند صحبت‌هايي كه درباره واقعه كربلا مطرح كرد. اين سخنان با انتقاد علي مطهري، نايب ‌رييس وقت روبه‌رو شد.

مطهري در انتقاد به رائفي‌پور گفت:«اخيرا ديدم سخنراني جوان، آقاي رائفي‌پور، تشكيك در وجود حرم حضرت زينب در دمشق و تشكيك در وجود دختري 3‌ساله به نام رقيه براي امام حسين در واقعه كربلا را به موضوع استكبار جهاني مربوط كرده‌اند كه مستكبران براي آنكه ما از سوريه دفاع نكنيم اين حرف‌ها را مطرح مي‌كنند؛ يعني يك مساله علمي و تحقيق تاريخي را تبديل به يك مساله سياسي كرده‌اند.

گويي اگر اين دو حرم در دمشق وجود نداشت ما هيچ وظيفه‌اي در قبال برادران مسلمان خود در سوريه نداشتيم و ما شيعيان فقط وظيفه داريم در جايي به دفاع بپردازيم كه حرمي از يكي از ائمه يا منسوبان آنها در آنجا وجود داشته باشد، حال آنكه هر مسلماني نسبت به كل سرزمين‌هاي اسلامي وظيفه دارد و در صورت لزوم بايد از آن دفاع كند. به قول سيد‌جمال‌الدين اسدآبادي وطن ما آنجاست كه اسلام باشد و اين مرزهاي قراردادي مرز واقعي ميان مسلمانان نيست.»

رائفي‌پور همچنين شلوار «جين» را برآمده از مفهوم جن و كفش پاشنه‌بلند را نماد سُم جن عنوان كرده و نوشته‌هاي روي برخي تي‌شرت‌ها را «شعارها و وردهاي شيطان‌پرستي» خوانده است. از جمله نظريه‌هاي شاذ او اين است كه هدف ساخت كارتون‌هاي تام و جري و ميكي‌ماوس والت‌ديسني محبوب كردن يهودي‌ها بوده است چراكه بنابر ادعاي او همه شخصيت‌هاي خوب كارتون‌ها كلاه يهودي دارند.

او كه به باور برخي ناظران ازجمله مصاديق مروجان «شبهه علم» در ايران است اما حوزه اجتماعي را هم از گفته‌هاي خود بي‌نصيب نگذاشته. رائفي‌پور معتقد است، رسانه‌هاي غربي در طلاق ايرانيان موثر بوده؛ چراكه اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي هم توسط صهيونيسم جهاني ايجاد شده‌اند.

او همچنين معتقد است كه اين شبكه‌ها با نمايش فيلم‌هايي با مضامين روابط نامشروع، سقط جنين، خيانت زن و شوهر به يكديگر، فرزندان نامشروع و رابطه‌هاي جنسي پيش از ازدواج سعي در عادي‌سازي اين رفتارها ميان شهروندان ايراني دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: