کد خبر: ۸۳۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۷۷
امام جمعه مشهد:
امام جمعه مشهد تاکید کرد که انقلاب اسلامی تمام نشده و به آخر خط نرسیده است.
انقلاب اسلامی به آخر خط نرسیده/نباید بگذاریم فضا برای غیر خودی‌ها مهیا شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امشب در جمع تشکل‌ها، نخبگان و فعالان انقلابی در حسینیه قرآن و عترت مشهد با بیان اینکه مشکل ما این است که برخی خودی‌ها پای ستون انقلاب در درجه‌های خاصی با رهبری زاویه پیدا می‌کنند، اظهار کرد: دشمن در مقام استخدام نفوذی‌ها به‌دنبال افراد زاویه‌دار می‌رود و از این طریق وارد می‌شود از این رو باید توجه کنیم و نگذاریم غیر خودی‌ها مسلط شوند و زاویه‌داران با رهبری را نیز باید از جمع خود جدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: ولایت فقیه مانند دیوارهای کشور است که کسی نمی‌تواند از آن بالا برود اما مردم‌سالاری مانند دروازه کشور است و انتخابات، مسیری است که دشمن می‌تواند به وسیله عوامل خود از طریق آن وارد نظام  شود. نباید بگذاریم فضا برای غیر خودی‌ها مهیا شود زیرا یک‌نفر از آنها هم برای انقلاب سم مهلک است.

وی افزود:۲۰ سال پیش دشمن به مهره‌های خود پول زیادی نمی‌داد اما امروز به افرادی که هیچ ارزشی ندارند پول و امکانات فراوان می‌دهد و برای آنها زیاد خرج می‌کند. خوشبختانه رویش‌های امروز چندین برابر ریزش‌هایی است که در طول انقلاب داشتیم و در هیچ جبهه‌ای نیروی جهادی و خوش‌فکر کم نداریم که باید از آنها در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

علم الهدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: جنگ و انقلاب را جوانان اداره کردند در گام دوم هم بار مسئولیت باید بر روی دوش جوانان باشد و نظر مقام معظم رهبری هم این است که مجلس و دولت جوان باشد. ارزش‌ها در دانشگاه‌ها حاکم است اما جریان‌های غیر خودی می‌خواهند فضای دانشگاه را بگیرند که نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد و مثلا نمی توان تحمل کرد که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با عنوان اردوی مختلط جشن رنگ در کویر، از دانشجویان ثبت نام کنند و تشکل‌های دینی باید فضا را پر کنند و نگذارند این اتفاق رخ دهد. 

وی در پایان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تمام نشده و به آخر خط نرسیده، خاطرنشان کرد: باور ما این است که نقطه نهایی انقلاب اسلامی ایران فرج امام عصر(عج) است و ما اکنون در میانه این راه هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: