کد خبر: ۸۳۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۸
اردوغان تاکید کرد که مساله گولن در صدر موضوعات مورد بحث او با دونالد ترامپ قرار دارد.
اردوغان خطاب به اروپا: مرز‌ها را باز می‌کنیم تا داعشی‌ها به کشورهایشان بازگردند / مراقب خودتان باشیدبه گزارش خبرداغ، به نوشته خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز سه شنبه پیش از پرواز به مقصد واشنگتن گفت: گام‌های زیادی برای استرداد فتح‌الله گولن، سرکرده تروریست‌ها به ترکیه برداشته‌ایم و به تلاش‌هایمان ادامه می‌دهیم. من و رئیس جمهور ترامپ درباره اینکه این مساله باید حل و فصل شود توافق داریم.
اردوغان افزود: به رغم فضای مه آلود روابط ما با ترامپ در مورد حل این مساله و بهبود روابط موافقیم.

او تاکید کرد: ما اسنادی داریم که ثابت می‌کند "فرهاد عبدی شاهین"،‌ رهبر ی‌پ‌گ یک تروریست و دیدار آمریکایی‌ها با او "اشتباه" است. جنگ با تروریسم اولویت ماست ما می‌خواهیم دوران تازه‌ای در امور مربوط به امنیت دو کشور آغاز کنیم.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین بار دیگر در پاسخ به تهدید اروپا به تحریم ترکیه، تهدید به فرستادن تروریست‌های داعش به کشورهای اصلی‌شان کرد و گفت: مرزها باز می‌شوند. تروریست‌های داعشی به کشورهایشان بازگردانده می‌شوند پس مراقب خودتان باشید.

اردوغان همچنین گفت که در دیدار روز پنجشنبه با دونالد ترامپ درباره عدم پایبندی واشنگتن به توافق " منطقه امن" خواهد گفت.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۳:۳۱
اردوغان: متاسفانه شمال سوریه از تروریست‌ها پاکسازی نشده است
درپاسخ به اردوغان
متاسفانه شمال سوریه از تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، غرب، برخی کشورهای عربی، اسرائیل و ترکیه پاکسازی نشده است
استقرار نیروهای آمریکا در میادین نفتی سوریه معادل دزدی است‌.


۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۳:۴۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل با کمک برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات، قطر، بحرین و اردن از آغاز بحران سوریه درسال 2011 از تامین گان اصلی تسیحات تروریست بودند و همچنان نیزادامه می دهند.
دولت های تحریم کننده حامی تروریست هستند.
دولت هایی که چنین تحریم را اعمال می کنند، خود تروریست پرور و حامی تروریست هستند.


۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۳:۴۸
اسرائیل ازسال 2011 تاکنون با حمایت آمریکا و غرب با کمک مالی برخی کشورهای عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی هزاران بار به سوریه حمله کرده است و همچنان نیزادامه می دهد و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه و حشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار شماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۳:۵۳
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: