کد خبر: ۸۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۱۴۵
سفیر آمریکا در امارات:
سفیر آمریکا در امارات بر لزوم پایان خشونت در خاورمیانه تاکید کرد.
خشونت در خاورمیانه باید متوقف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «جان راکولتا» سفیر آمریکا در امارات در حاشیه نشستی در ابوظبی با محوریت ایران گفت: من با رؤسای بسیاری از کشورها در اینجا دیدار کرده‌ام. اول این که آن‌ها به صراحت  تاکید کردند که موافق فشار حداکثری بر ایران هستند، دوم این که آن‌ها نمی‌خواهند با خشونت مشکلات را حل کنند و سوم این‌که یک راه حل سیاسی و  مذاکره تنها راه حل خروج از این بحران است.

به نقل از د نشنال، وی در ادامه افزود: ما با همکاری با امارات تلاش می‌کنیم تا  ایران را متقاعد کنیم که تنها راه خروج  از این مسئله یک راه حل سیاسی است. رئیس‌جمهور آمریکا بارها و بارها به صراحت تاکید کرده است که تنها راه خروج از  تنش‌ها، راه حل سیاسی است. در خاورمیانه دیگر جایی برای خشونت وجود ندارد و خشونت باید متوقف شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: