کد خبر: ۸۳۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۰
حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بر این بود که مرکز پژوهش‌های مجلس، بیانیه گام دوم انقلاب را بررسی کرده و گزارشی به مجلس ارائه کند اما هنوز خبری از این گزارش نیست.
مرکز پژوهش‌ها گزارش دهد چه اقدامی درباره گام دوم انقلاب انجام داده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ آبان)  مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به لاریجانی گفت: شما به خوبی چندین بار به مرکز پژوهش های مجلس مأموریت دادید که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار داده و گزارشی به مجلس ارائه کنند.

وی افزود: حدود ۱۰ ماه از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گذشته است و از سوی دیگر عمر مجلس دهم رو به اتمام است و تقاضای بنده این است که به مرکز پژوهش های مجلس دستور دهید هرچه سریعتر این موضوع را تعیین تکلیف کرده و به مجلس ارائه کنند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: بنده به آقای قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس مأموریت دادم که این موضوع را پیگیری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: