کد خبر: ۸۳۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۶۸۳
تیم فوتبال استقلال برای تقویت خود در نیم‌‌فصل دوم رقابت‌‌های لیگ برتر قطع به یقین برنامه‌‌های زیادی دارد.
پرونده جذب بازیکن برای استقلال باز شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان ، تیم فوتبال استقلال برای تقویت خود در نیم‌‌فصل دوم رقابت‌‌های لیگ برتر قطع به یقین برنامه‌‌های زیادی دارد، هرچند از لحاظ مالی این باشگاه در شرایط خوبی نیست، اما با تامین منابع مالی طی روزهای آتی وضع استقلالی‌‌ها هم به تناوب خوب خواهد شد و کمی تا نسبتی می‌‌توان به آینده آبی‌‌ها امیدوار بود، با این حال تا باز شدن رسمی پنجره نقل‌‌و‌‌انتقالاتی، استقلالی‌‌ها به‌‌صورت رسمی در این بازار فعالیتی نخواهند کرد.

ستاره سابق تیم ملی در اروپا می‌‌ماند

در روزهای گذشته، برخی از رسانه‌‌ها از یک گمانه‌‌زنی بزرگ برای استقلال خبر داده و اعلام کردند استقلال سراغ هافبک مقتدر سابق تیم‌‌ملی و بازیکن محبوب کی‌‌روش رفته و سعید عزت‌‌اللهی در آستانه پوشیدن پیراهن استقلال قرار دارد و حتی اگر به‌‌طور قرضی این انتقال انجام شود، می‌‌تواند یک انتقال برد-برد سه‌‌جانبه باشد، هم برای استقلال که لیگ آسیایی را در پیش دارد، هم برای سعید عزت‌‌اللهی که می‌‌تواند زیر نظر سرمربی کاربلد ایتالیایی به دوران اوجش برگردد، هم برای فرشید باقری که مصدومیت خودش را مداوا کند و با قدرت، فصل بعدی را بدون مشکل از ابتدا شروع کند.

این در حالی است که پیگیری‌‌های «فرهیختگان» از هر دو طرف ماجرا، یعنی مدیران استقلال و هافبک یوپن بلژیک، نتیجه را به آنجایی رساند که مشخص شد چنین خبری پایه محکم و مستندی ندارد. در همین زمینه امیرحسین فتحی به «فرهیختگان» گفت: «اصلا در جریان این انتقال نیستم و این موضوع را از زبان شما می‌‌شنوم.» از سوی دیگر عزت‌‌اللهی نیز در واکنش به این خبر حاضر به تایید آن نشد و به یک لبخند بسنده کرد!

ذوبی‌‌ها فعلا منتظر بمانند

در روزهای گذشته، خبری در فضای رسانه‌‌ای ورزشی ایران پیچید که کمی عجیب به‌‌نظر می‌‌رسید؛ معاوضه تبریزی از استقلال با مطهری از ذوب‌‌آهن. در این بین حتی صحبت از خرید اسماعیلی‌‌فر که به‌‌تازگی سربازی‌‌اش تمام‌‌شده و به جمع اصفهانی‌‌ها بازگشته نیز به گوش رسید.

این خبر از آنجایی عجیب بود که استقلال تازه در ترکیب خود به یک بلوغ تاکتیکی رسیده و در برهه زمانی فعلی نیازی به تغییرات آنچنانی در ترکیب جلوی زمین خود ندارد. از سوی دیگر از آخرین جلسه رسمی استرا و فتحی حدود یک‌ماه سپری شده و اگر خبری از جذب بازیکن جدید برای استقلال بود، قطعا باید در جلسه‌‌ای بین سرمربی و مدیریت درخواست آن ارائه می‌‌شد تا اقدامات لازم انجام شود.

بنابراین این‌بار هم پیگیری‌‌ها نشان داد خبر معاوضه احتمالی مهاجمان تیم‌‌های مطرح تهرانی و اصفهانی صحت نداشته و حتی اگر قرار به خرید بازیکن جدید مثل اسماعیلی‌‌فر باشد، باید پیش‌زمینه‌‌های این امر فراهم شود که تا امروز این اتفاق محقق نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: