کد خبر: ۸۳۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش خبر داد:
امیر سرتیپ دوم بابلی با اشاره به ارسال محموله‌هایی دارویی به مناطق زلزله‌زده شمال‌غرب کشور، گفت: کادر پزشکی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش با حضور در مناطق زلزله زده و منازل مردم، خدمات پزشکی موردنیاز را ارائه می‌کنند.
ارسال محموله‌های دارویی به مناطق زلزل‌‌زده شمال‌غرب/ ادامه امدادرسانی به صورت محله به محلهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ دوم دکتر محمد بابلی، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی با اشاره به زلزله اخیر در منطقه شمال غرب کشور گفت: در راستای امدادرسانی و رفع نیاز زلزله‌زدگان، نیروی زمینی ارتش چندین محموله دارویی و تجهیزات پزشکی ضروری و موردنیاز را به مناطق زلزله‌زده آذربایجان ارسال کرده است.

وی با اشاره به امدادرسانی محله به محله این نیرو در مناطق زلزله زده افزود: کادر پزشکی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش با حضور در مناطق زلزله زده و منازل مردم، خدمات پزشکی موردنیاز را ارائه می‌کنند.

رییس اداره بهداشت و درمان ارتش یادآور شد: برابر دستور صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش، تمامی نیازهای پزشکی مردم در اسرع وقت و از نخستین لحظات وقوع زلزله تأمین می‌شود.

امیر سرتیپ دوم بابلی تاکیدکرد: پس از برآورد اولیه نیاز های دارویی اهالی منطقه، به صورت جداگانه، چندین محموله دارویی در اختیار کادر درمانی بیمارستان مراغه و بهداری‌ تیپ‌های ۳۶ میانه، تیپ ۴۰ سراب و یگان‌های متحرک هجومی منطقه قرار گرفته است و این برنامه کماکان ادامه دارد .

وی با بیان اینکه سرمای هوا می‌تواند در تشدید بیماری‌های واگیردار از جمله سرماخوردگی‌های شدید اثرگذار باشد افزود: پزشکان و کادر درمانی اعزامی به مناطق زلزله‌زده با اشراف بر این موضوع، در حال خدمات‌رسانی هستند و تمام تلاش‌شان بر امداد‌رسانی خانه به خانه و جلوگیری از تشدید این قبیل مشکلات است.

وی همچنین از مردم مناطق زلزله خواست با رعایت اوصول اولیه بهداشتی از تشدید بیماری‌های واگیردار خودداری کنند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: