کد خبر: ۸۳۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۹۸
پژمانفر در تذکر شفاهی:
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: ‌ خواسته ملت برخورد جدی با اختلاسگران بیت‌المال است، چرا با مفسدان به صورت جدی برخورد نمی‌شود؟
برجام برای مردم نان و آب نشد‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نصرالله پژمانفر ‌‌در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقای روحانی وظایف دولت در زمینه حل مسائل بیکاری و گرانی است که تمام خانواده‌ها را رنج می‌دهد، نمی‌توان این مشکلات را با دوقطبی کردن برطرف نمود. از وظایف خود فرار نکنید، مردم از شما به عنوان رئیس جمهور شغل و حل مسائل اقتصادی را خواستارند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر به مطالبات مردم نگاه کنید و چشم خود را نبندید، مشاهده می‌کنید مردم از شما چه چیزهایی را طلب می‌کنند، ادامه داد: مردم از رئیس جمهور نسبت به سفره‌های کوچک شده و بیکاری فرزندان خود سوال دارند.

وی با بیان اینکه معیشت، شغل، اقتصاد، ازدواج و نان شب جوانان و مردم مسئله اصلی است، تصریح کرد: تا چه زمانی قصد دارید بگویید دولت قبل مقصر بوده، در آستانه پایان دوره ۸ ساله دولت هستیم، شما با سفره مردم چه کردید، برجام برای مردم نان و آب نشد.

پژمانفر با تأکید بر اینکه خواسته ملت برخورد جدی با اختلاسگران بیت‌المال است ولو برادر شما باشند، عنوان کرد: چرا با مفسدان به صورت جدی برخورد نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: