کد خبر: ۸۳۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۷۷۹
کوسه غراوی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: نزدیک به ۶ سال از وعده دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان و ۳ سال از تصویب برنامه ششم توسعه گذشته اما متاسفانه هیچ خبری از اجرای آن نیست.
وعده ۶ ساله دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان هنوز محقق نشده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شهرام کوسه غراوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: امسال سال پرآبی را داشتیم اما متاسفانه مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شد.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: کشت پاییزه کشاورزان که حدود ۶۵۰ هکتار است و امسال کشاورزان نتوانستند کشت کنند و با نبود کود فسفات و پتاس مواجه هستند و اگر اقدام سریع در تحویل کود انجام نشود خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

کوسه غراوی در تذکری به وزیر نفت یادآور شود: تغییر ناگهانی دریافت سامانه سوخت و وضع دستورالعمل های دست و پاگیر باعث شده که گازوئیل در استان موجود نباشد و کشاورزان از نعمت آن بی بهره باشند و به هیچ وجه قابل توجیه نیست که کشاورزان متحمل هزینه های زیادی شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نزدیک به ۶ سال از وعده دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان و ۳ سال از تصویب برنامه ششم توسعه گذشته اما متاسفانه هیچ خبری از اجرای آن نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن نوروزی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
]چرا شما هم شعار می دهی ... چرا از قدرتی که قانون اساسی به شما نمایندگان داده است استفاده نمی کنید ... چرا دولتمردان را زیر سوال نمی برید ...شاید شما هم فراموش کردید که نماینده مردمید ...به امید انروز
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: