کد خبر: ۸۳۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۳۰۲
دادستان کرمانشاه:
دادستان کرمانشاه درباره آخرین وضعیت اعلام فوت یکی از اعضا سابق شورای شهر این استان گفت: شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) به دست نیامده است و قراین موید وقوع حادثه (عدم رعایت جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تنظیف سلاح) است.
شواهد موجود از فوت یکی از اعضای سابق شورای شهر کرمانشاه، حاکی از قتل نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، در پی اعلام فوت یکی از اعضای سابق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله، گفت: روز گذشته به همراه بازپرس ویژه قتل و گروهی از مامورین انتظامی از محل واقعه منتهی به فوت مرحوم محسن ملکی بازدید و معاینه به عمل آمد و بر روند تحقیقات میدانی بازپرس از نزدیک نظارت صورت گرفت.

وی ادامه داد: متعاقبا و با فوریت به گروهی از کارشناسان متشکل از پزشکی قانونی و کارشناس رسمی رشته سلاح و مهمات و کارآگاهان پلیس آگاهی دستور داده شد تا بلافاصله ارزیابی‌های دقیق فنی و کارشناسی انجام دهند.

صادقی بیان داشت: ضمن تایید فوت ناشی از اصابت گلوله تا این مرحله، شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) به دست نیامده است و قراین موید وقوع حادثه (عدم رعایت جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تنظیف سلاح) است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: همچنین به اذعان اولیای دم جان‌باخته سلاح بکار گرفته شده دارای پروانه مجاز حمل است و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع کماکان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: