کد خبر: ۸۳۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۹۲
در آستانه برپایی آیین های بزرگداشت روز کیش، بارش 35.2 میلیمتر باران، طراوات و جلوه زیبایی به کیش بخشید
بارش باران پاییزی در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با ورود سامانه باران زا همراه با رعد و برق، درختان و معابر کیش طراوات و جلوه زیبایی به خود گرفت و موجب شادی مردم و گردشگران کیش شد.

بر اساس گزارش اداره هواشناسی جزیره کیش؛ سامانه بارشی از شب گذشته ساعت 22 آغاز شد و تا یک بامداد ادامه داشت و سرعت وزش باد نیز 36 کیلومتر در ساعت و جهت آن شرقی و جنوب شرقی بود.

اداره هواشناسی جزیره کیش اعلام کرد از شب گذشته میزان بارندگی در بخش های استان هرمزگان شامل سیرک 29 میلی متر، رودان22.5، بندرلنگه 20، میناب 13.2، سردشت بشاگرد9.4، سیری9.2، ابوموسی6 ، قشم دریایی 5.8، حاجی آباد 4.8، بندر خمیر 4.2، قشم فرودگاهی 2.7، لاوان 2.7، جاسک 2.3 و پارسیان 1.3 میلیمتر باران ثبت شدکه در مقایسه با استان هرمزگان بیشترین بارندگی در جزیره کیش شده است.

گفتنی است میزان بارش باران در سال زراعی که از ابتدای مهر آغاز می شود تا کنون در کیش 38.3 میلیمتر بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: