کد خبر: ۸۳۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۳۳۹
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در بازدید از پایگاه شهید بابایی اصفهان بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام و تجهیز بیمارستان این پایگاه به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی تاکید کرد.
تاکید معاون هماهنگ کننده ارتش بر تکمیل و تجهیز بیمارستان پایگاه شهید باباییبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در پایگاه شهید بابایی اصفهان، از بخش‌های مختلف خدماتی و عملیاتی این پایگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید، بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام، تجهیز بیمارستان پایگاه به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز پزشکی، بازسازی سالن سینما و همچنین ترمیم بخش‌های از مسجد این پایگاه تاکید کرد.

تشکیل جلسه طرح امام رضا(ع)، بازدید از اماکن در حال بازسازی نظیر خانه‌های سازمانی، ورزشگاه، مهمانسرای دانشجویان خلبانی، پاسدارخانه و بیمارستان، از جمله برنامه‌های معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی در این بازدید بود.

دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه و شنیدن مسائل و مشکلات ایشان نیز از دیگر برنامه‌های امیر سرتیپ هادیان در بازدید از پایگاه شکاری شهید بابایی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: