کد خبر: ۸۳۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
تعداد بازدید: ۳۷۳
جوان خیر تبریزی با فروش فیش سفر حج خود، مقدمات آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرد. آفتاب‌‌نیوز :
جوان تبریزی با فروش فیش حج، آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد را رقم زدبه گزارش خبرداغ ، میلاد علی اکبری، خیر جوان در این رابطه اظهار کرد: فیش سفرحج خود را به فروش رساندم تا قدم خیری در راستای آزاد سازی زندانیان غیر عمد و محکومین مالی برداشته باشم.

وی با اشاره به اهمیت آزادسازی از زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: هرچند رقم فیش حج بنده پایین بود، اما امیدوارم کار بزرگی را رقم زده و یک زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش خانواده بازگرداند.

وی در خاتمه با تاکید بر این‌که شادی خانواده این زندانی جرایم غیرعمد برای من کافی است، افزود: امیدوارم این‌گونه اقدامات موجب فرهنگ سازی شده و مقدمات آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیشتری در جامعه فراهم شود.

بر اساس این گزارش، در سه سال گذشته سه خانواده تبریزی فیش حج خود را جهت آزادسازی زندانیان اهداء کرده اند و طی هفت ماهه نخست سال‌جاری، بیش از 258 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک خیران به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: