کد خبر: ۸۳۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
پزشکیان در صحن مطرح کرد:
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان از شرایط حادثه دیدگان سیل در مازندران و زلزله آذربایجان شرقی غافل نشود.
دولت از حادثه‌دیدگان سیل و زلزله اخیر غافل نشودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار زلزله آذربایجان شرقی، از وزارت کشور و سایر مسئولان درخواست رسیدگی آنی به حادثه دیدگان داریم، زیرا با توجه به برودت هوا، نیاز به کانکس وجود دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دام ها و احشام موجود در مناطق حادثه دیده نیاز به پناهگاه دارند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت کشور و جهاد کشاورزی نباید از سیل حادث شده در شهرستان های بهشهر و گلوگاه غافل شوند، عنوان کرد: نمایندگان استان های مازندران و آذربایجان شرقی به خانواده های داغدار و حادثه دیده در سیل و زلزله اخیر در این دو استان تسلیت عرض می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: