کد خبر: ۸۳۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با یادآوری اینکه در آستانه بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ قرار داریم، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس در آستانه بررسی لایحه بودجه ۹۹ نباید بدون رئیس بماند و نباید با استعفای جلالی موافقت شود.
مرکز پژوهش‌ها در آستانه بررسی لایحه بودجه ۹۹ نباید بدون رئیس بماند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با درخواست استعفای کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از قبل تصمیم خود را در مورد استعفای جلالی گرفته و مجلس در برابر عمل انجام شده قرار گرفته، گفت:  آقای جلالی گفتند که اعتبارنامه شان در شهریور امضا شده و بررسی ها و رایزنی های لازم انجام شده، بنابراین دولت تصمیم خود را در این رابطه گرفته و این کار نظرخواهی جدی از مجلس نیست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می رود مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در بحث برجام و لوایح چهارگانه که اعتراضات زیادی را به دنبال داشت ورود و نظرات و پژوهش های لازم را به صورت شفاف اعلام می کرد.

وی افزود: دولت دوازدهم سال های پایانی خود را سپری می کند و در واقع اعطای پست سفارت به جلالی جایگاه وی را از جایگاه فعلی تنزل می دهد، در واقع جایگاه بالاتری به ایشان داده نمی شود و این اجحاف در حق مردم استان تهران است که در پایان مجلس دهم از ظرفیت یکی از نمایندگان خود محروم می شوند.

موسوی لارگانی با یادآوری اینکه در آستانه بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ قرار داریم، گفت: بررسی بودجه کاری بسیار سنگین و وظیفه مرکز پژوهش ها بسیار مهم است که باید ماه ها مقدمات کار را برای بررسی آن فراهم کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با استعفای جلالی در آستانه بررسی لایحه بودجه، مرکز پژوهش ها بدون رئیس می ماند در حالی که در سال های گذشته انحرافاتی در بودجه وجود داشت و باید مرکز پژوهش ها بررسی شود که چرا دولت در اجرای بودجه سالانه کوتاهی می کند؟

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: