کد خبر: ۸۳۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۳۲۵
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: تصدی سفیری ایران در روسیه برای فردی که ۵ دوره نماینده قوه مقننه بوده جایگاه برجسته‌ای نیست.
تصدی سفیری ایران در روسیه برای جلالی جایگاه برجسته‌ای نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی‌ در مخالفت با استعفای کاظم جلالی نماینده مردم تهران برای تصدی سفیری ایران در روسیه گفت: بنده بیش از سه دوره با کاظم جلالی در مجلس همکاری داشتم از این رو ضرورت حضور ایشان در قوه مقننه نسبت به دیگر پست‌های کاری احساس می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفرا از حیث رتبه اداری در رده استانداران قرار دارند و این در حالی است که آقای جلالی ۵ دوره به عنوان نماینده مجلس فعالیت کرده، که رتبه وی در حد یک وزیر است، از این رو بهتر بود دولت از ایشان برای پست‌های دولتی استفاده می‌کرد.

وی افزود: کاظم جلالی در مدیریت فراکسیون مستقلین، مرکز پژوهش‌های مجلس که مغز متفکر قوه مقننه محسوب می‌شود و همچنین در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نقش پررنگ و اثرگذاری داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: