کد خبر: ۸۳۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۵
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری مدیران و گردانندگان یک کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی افراد در سطح استان می‌کردند، خبر داد.
دستگیری گردانندگان کانال‌های تلگرامیِ شاخ‌شکنبه گزارش خبرداغ به نقل ار  فارس ، علی جمالی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام، مدیران و گردانندگان کانال‌های تلگرامی که در سطح استان ایلام با عنوان «شاخ شکن» اقدام به تهیه و انتشار تصاویر خصوصی برخی از شهروندان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی و با به کارگیری کارشناسان فنی و متخصص و تعامل مطلوب با مقامات قضایی برابر قانون با افرادی که امنیت کاربران را در فضای مجازی به مخاطره انداخته و یا هتک حیثیت می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کسانی که شکایتی علیه گردانندگان کانال‌های ضد اجتماعی شاخ شکن دارند به پلیس فتا ایلام به آدرس بلوار آیت الله شهید بهشتی (ره) - جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: