کد خبر: ۸۳۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۵
فرمانده انتظامی شهرستان سراب از فوت 3 نفر از اعضای یک خانواده در اثر گازگرفتگی خبر داد.
مرگ خانواده ۳ نفره سرابی بر اثر گازگرفتگیبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان سراب از فوت 3 نفر از اعضای یک خانواده در اثر گازگرفتگی خبر داد.

توحید فارسی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد حادثه منجر به فوت در روستای"میرکوه" از توابع شهرستان سراب، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد، فوت شدگان اعضای یک خانواده شامل: دختر بچه، پدر و مادر به علت مسمویت بر اثر گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند و تلاش اورژانس و نیروهای آتش نشانی نیز برای نجات آنان بی نتیجه بوده است.

فرمانده انتظامی سراب با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: با توجه به برودت هوا شهروندان در استفاده از وسایل گرمایشی باید توصیه ها و نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: