کد خبر: ۸۳۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۴
پس از دو روز آرامش نسبی؛
پس از دو روز آرامش نسبی در بغداد، بار دیگر صدای شدید تیراندازی و شلیک گلوله‌های صوتی در مرکز بغداد شنیده می‌شود.
صدای تیراندازی شدید در مرکز بغداد شنیده می‌شود

به گزارش خبرداغ ، برخی شاهدان از حضور تظاهرکنندگان در خیابان الرشید، بازار شورجه و میدان الخلانی در منطقه باب الشرقی در فاصله چند صد متری میدان تحریر و تلاش ماموران امنیتی برای متفرق کردن آنان خبر می دهند.

دولت عراق از چند روز پیش اعلام کرد که ضمن حمایت از معترضان مسالمت جو در میدان تحریر، با تجمعات و تظاهرات در سایر نقاط شهر که باعث اختلاف در نظم و نیز احتمال ورود افراد نفوذی به جمع آنان و حمله به ساختمان ها و مراکز دولتی و خصوصی و ایجاد آشوب و مختل کردن کار و زندگی شهروندان می شود، برخورد خواهد کرد.


طی چند روز گذشته برخی افراد در قالب تظاهرکننده قصد حمله به وزارت دادگستری و همچنین بانک مرکزی عراق داشته اند که در مورد دوم به گفته پلیس در لباس نیروهای ضد شورش و با هراه داشتن قیچی های برش، قصد ورود به بانک و سرقت از آن را داشتند.


ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: