کد خبر: ۸۳۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۴
اداره‌ کل هواشناسی استان تهران برای این استان، برای پنج روز آتی این استان، آسمانی صاف تاکمی ابری و برای ارتفاعات توده هوای سرد و یخبندان پیش‌بینی کرد.
هواشناسی برای ارتفاعات استان تهران سرما و یخبندان پیش‌بینی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روز شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی ۵ روز آینده آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود که به دلیل استقرار توده هوای پرفشار در منطقه و عدم وزش باد مناسب، کاهش کیفیت هوا و افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها طی روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود.
همچنین در مناطق پرتردد احتمال بروز شرایط هوای ناسالم به ویژه از فردا تا چهارشنبه وجود دارد و استقرار توده هوای سرد و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات شمالی طی این مدت پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه، یکشنبه، ‌ دوشنبه، ‌ سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب (۱۷و ۸)، (۱۸و ۹)، (۱۷ و ۹)، (۱۸ و ۸) و (۱۷ و ۸) درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

ورامین با ۲۰ درجه و فیروزکوه با منفی ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: