کد خبر: ۸۳۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۳
اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد: بررسی های نقشه های هواشناسی استان هرمزگان بیانگر ناپایداری جوی و دریایی در این منطقه است که از شنبه 18 آبان آغاز می شود و تا یکشنبه 19 آبان ادامه خواهد داشت.
ناپایداری های جوی روزهای 18 و 19 آبان در استان هرمزگاناین ناپایداری ها به صورت بارش باران، گاهی با رگبار باران و رعد و برق، احتمال وقوع تندباد لحظه ای، وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا نمایان می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، روزهای شنبه و یکشنبه در اکثر مناطق استان بویژه مناطق غربی، شمالی و جزایر خلیج فارس بارندگی رخ می دهد و وزش باد نسبتا شدید با سرعت 40 کیلومتر در ساعت  و مواج شدن دریا تا 180 سانتیمتر را شاهد خواهیم بود.

با توجه به احتمال اختلال در تردد های دریایی، پیشنهاد می شود شناورها و فعالان حوزه دریا تمهیدات لازم در این روز ها را در نظر گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: