کد خبر: ۸۳۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۵۷۸
دومین نمایشگاه کتاب کیش با مشارکت 327 ناشر داخلی و خارجی و به نمایش گذاشتن 16 هزار و 400 عنوان کتاب، چهارشنبه ۱۵ آبان در تالار شهر کیش گشایش یافت.
گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه  به مناسبت هفته کتاب و روز کیش برای دومین سال در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع با مشارکت 297 ناشر مطرح داخلی و  30ناشر خارجی بر پا شده و 16 هزار و  400 عنوان کتاب به تعداد بالغ بر 200 هزار جلد به نمایش گذاشته شده است.

این کتابها با موضوع های عمومی، گردشگری، بازرگانی، اجتماعی، سیاسی،کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهبی ،مدیریت، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر،  ورزشی، آشپزی، حقوقی، صنایع دستی و کتاب های صوتی در بخش کودک و نوجوان عرصه شده است.

در نمایشگاه امسال­150 میلیون تومان بن تخفیف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 150 میلیون تومان بن از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به خریداران تخصیص داده شده است که با تخفیف 50 درصدی در مبالغ 25، 50 و 75 هزار تومان از طریق باجه های بانک شهر مستقر در نمایشگاه، در اختیار ساکنان کیش قرار می گیرد و برای گردشگران نیز تخفیف 20درصدی درنظر گرفته شده است.

سعید­پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در آیین گشایش این نمایشگاه با بیان این که یکی از شاخص های توسعه یافتگی فرهنگی و اجتماعی هر کشوری نرخ مطالعه و میزان کتب منتشر شده در آن کشور است افزود: تقویت کتابخانه های عمومی، برگزاری جلسات نقد کتاب و برگزاری نمایشگاه گام های اساسی، برای ترویج کتاب خوانی در جامعه است.

گفتنی است آیین های هفته وحدت، روز کیش، معرفی نام آوران جزیره و نمایشگاه کتاب از جمله برنامه های فرهنگی مد نظر سازمان منطقه آزاد کیش در آبان سال جاری است.

این نمایشگاه با همت سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین موسسه نمایشگاها  با همکاری بخش خصوصی جزیره کیش بر پا شده است.

در آیین گشایش این نمایشگاه محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مجیدملانوروزی معاون گردشگری و مدیران این سازمان، حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن، قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ایوب دهقانکار مشاوراجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و مقامات محلی حضور داشتند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: