کد خبر: ۸۳۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ عراق درخواست داده بازی در اردن برگزار شود، اما فیفا هنوز پاسخی به ما نداده است.
پول ویلموتس آماده شده و به زودی پرداخت می‌شود/ فیفا نامه‌ای برای بازی در اردن نداده استبه گزارش خبرداغ ، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص برد این تیم مقابل سایپا گفت: امروز شهرآورد خودروسازان بود و خوشحالیم که توانستیم با یک بازی حساب‌شده برنده شویم. سایپا تیم سخت‌کوشی بود اما از گلی که زدیم، حفاظت کردیم و به بازیکنان و کادر فنی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی عنوان کرد: مسئله را از آقای تاج بپرسید چراکه او پیگیر مسائل مالی است. چیزی که می‌دانم، این است که مسائل مالی از داخل تامین شده و به دنبال روشی هستیم که این پول به دست سرمربی برسد. چند راهکار در دستور کار است، اما پول آماده شده و تا دو، سه روز آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

 

شیعی درباره اینکه آیا به صورت نقدی این پول به ویلموتس داده می‌شود، افزود: دادن پول نقد عرف نیست و دردسر دارد.

 

وی در خصوص حواشی به وجودآمده پیش از بازی با تیم ملی عراق خاطرنشان کرد: این موارد باید حل شود، اما باید دید که چقدر مسائل دست فدراسیون است. متاسفانه آمریکا بر سر مسائلی مانند برجام و محدودیت‌های مالی که ایجاد کرده، باعث این مشکلات شده و فدراسیون هم خسته شده است. به آقای تاج خسته‌ نباشید می‌گویم؛ چراکه زحمت زیادی کشید تا این پول را از مراجع خودش تهیه کند.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا در بازی با عراق، ویلموتس روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند، تصریح کرد: این مسائل حل شود، آقای ویلموتس برمی‌گردد اما هنوز زمان بازگشت او مشخص نیست.

 

شیعی در پاسخ به این سوال که آیا نامه‌ای از فیفا به فدراسیون آمده مبنی بر اینکه اینفانتینو به ایران می‌آید، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این مسئله را در رسانه‌ها دیده‌ام.

 

وی درباره اینکه آیا فدراسیون نمی‌توانست این محدودیت‌های مالی را از قبل پیش بینی کند، افزود: مراحل سختی پیش روی ما بود، مثل تهیه پول اما امیدواریم مسائل حل شود.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که مبلغ مورد اشاره چقدر است، گفت: نمی‌دانم.

 

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه اگر تیم ملی مقابل عراق پیروز نشود کار برای فوتبال ایران سخت خواهد شد، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چرا اینقدر منفی صحبت می‌کنید؟ تیم ملی ایران حتما عراق را شکست می‌دهد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 

وی در خصوص برکناری سعید فتاحی و اینکه آیا از این موضوع مطلع بود، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من خبر نداشتم چراکه این موضوع در اختیار سازمان لیگ است. نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفته شده اما حضور آقای سهیل مهدی خیلی موثر خواهد بود.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره اینکه برگزاری بازی ایران و عراق در اردن قطعی شد، خاطرنشان کرد: فیفا هنوز جوابی در این باره به ما نداده است. عراق درخواست داده تا بازی در اردن برگزار شود، اما فیفا هنوز جوابی نداده است. فیفا در این خصوص هنوز نامه‌ای به ما نداده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: