کد خبر: ۸۳۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
اعتراضات برای بیست و دومین روز متوالی در لبنان به منظور فشار به سیاستمداران برای تشکیل سریع کابینه از تکنوکراتهای بی طرف ادامه یافت.
شگرد جدید معترضان در اعتراضات لبنانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، به نقل از اسپوتنیک، اعتراضات برای بیست و دومین روز متوالی در لبنان به منظور فشار به سیاستمداران برای تشکیل سریع کابینه از تکنوکراتهای بی طرف ادامه یافت.

معترضان به استراتژی و شگرد جدید مبتنی بر تحصن و تظاهرات در برابر مراکز دولتی روی آورده اند و این همزمان با تظاهرات هزاران دانش آموز و دانشجوی لبنانی است.

تعدادی از معترضان در برابر وزارت آموزش و پرورش در بیروت تجمع کرده و در حالی که پرچمهای لبنان را حمل می کردند، شعارهایی سر دادند.

یکی از معترضان به اسپوتنیک گفت: همه چیزمان را گرفتند حتی هوایی که تنفس می کنیم آلوده است. در راستای مهاجرت فرزندانمان حرکت کردند. فرزند ۱۷ ساله من برای آموختن علم به خارج کشور رفته است. دانشگاههای خصوصی به ما رحم نمی کند و هزینه آنها بسیار زیاد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: