کد خبر: ۸۳۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۷
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه علیرضا بیرانوند هنوز از باشگاه پرسپولیس طلب دارد به مدیریت قبلی این باشگاه مربوط می‌شود نه من.
مقصر پرداخت نشدن طلب بیرانوند نیستمبه گزارش خبرداغ ، حمیدرضا گرشاسبی  راجع به طلب علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس که مانع تمدید قرارداد وی شده است، اظهار داشت: اینکه عنوان شده این طلب از زمان مدیریت من بوده است، باید بگویم، بیرانوند بعد از جام جهانی خواستار جدایی از پرسپولیس بود و با توجه به اینکه باشگاه از نقل‌وانتقالات محروم بود باید به هر شکلی که می‌شد او را حفظ می‌کردیم. به همین خاطر هم مبلغی را به قرارداد وی اضافه کرده و بندی را در آن قرار دادیم مبنی بر اینکه این دروازه‌بان در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت ۷۰۰ هزار دلار جدا شود. آن موقع هم دلار ۱۶ هزار تومان بود و قطعاً اگر تیمی حاضر به خرید بیرانوند می‌شد باشگاه سود مالی خیلی خوبی می‌برد.


وی در این باره افزود: من تا نیم‌فصل حق و حقوق بازیکنان را به موقع پرداخت کردم و وقتی بر اساس قانون بازنشستگی مجبور به جدایی از پرسپولیس شدم، قرار شد مابقی مطالبات بازیکنان و پاداش‌های آن‌ها از پول پاداش آسیایی که دو نیم میلیون دلار بود، پرداخت شود. با این شرایط مدیریت بعدی باشگاه باید مطالبات بازیکنان از جمله بیرانوند را پرداخت می‌کرد و اگر تا الان این اتفاق رخ نداده است، مقصرش من نیستم.


گرشاسبی خاطرنشان کرد: کارنامه مدیریتی من در باشگاه پرسپولیس مشخص است و در شرایطی از این باشگاه رفتم که نه تنها بدهی‌ها پرداخت شده بود بلکه دو نیم میلیون دلار هم پاداش نایب قهرمانی آسیا به باشگاه رسید. آنچه برای من اهمیت دارد رضایت هواداران از عملکردم است و شکر خدا هنوز هم وقتی هواداران مرا در خیابان می‌بینند نهایت لطف را دارند که از هر چیزی با ارزش‌تر است.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: