کد خبر: ۸۳۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۰
رئیس اقلیم کردستان عراق به موضع گیری درباره اوضاع عراق پرداخت.
جدیدترین موضع‌گیری بارزانی درباره اوضاع عراقبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق گفت: اگر قانون اساسی عراق به اصلاح نیاز دارد باید این مهم در شرایط امن رخ دهد.

وی افزود: خواسته های عراقی ها برای بهبود وضعیت معیشیتی خواسته هایی مشروع است. تحولات عراق بر اوضاع اقلیم هم تاثیر گذار است و ما نمی توانیم از آن اجتناب کنیم.

رئیس اقلیم کردستان عراق تاکید کرد: بدون شک دولت عراق تمام تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته های تظاهرات کنندگان انجام می دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که گفتگو و مذاکرات میان بغداد و اربیل پس از آرامش اوضاع در عراق از سرگرفته شود.

بارزانی تاکید کرد: برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق فایده ای ندارد. مشکل دربرگزاری انتخابات زودهنگام در عراق حتی اگر فردا برگزار شود، نیست زیرا این موضوعی را تغییر نخواهد داد و مهمتر از آن نشست بی پرده میان گروههای سیاسی در عراق برای تشخیص مشکلات و ایجاد راهکارهایی برای آن است. هر تصمیم شتابزده ای اوضاع را بدتر خواهد کرد.

به نقل از الغدپرس ، وی در ادامه از ائتلاف کُردی خبر داد که به زودی اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: