کد خبر: ۸۳۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۳۵۵
هواداران تیم فوتبال استقلال از سرمربی تیم ملی خواستند کاپیتان این روزهای آبی ها را به تیم ملی دعوت کند.
درخواست از ویلموتس به خاطر کاپیتان استقلالبه گزارش خبرداغ ، روز دوم از هفته  دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز با دیدار تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری ۵ بر صفر شاگردان استراماچونی به پایان رسید.  محمد دانشگر(۱۰)، شیخ دیاباته(۲۱)، مهدی قائدی(۲۶)، وریا غفوری(۳۱) و میلیچ(۷۲) برای استقلال گل زدند. حاشیه های این دیدار را در زیر خواهید خواند:

 

- پس از پایان سوت بازی، بازیکنان نفت آبادان به سمت داور رفته و نسبت به قضاوت او معترض بودند.

 

- عارف غلامی پس از پایان بازی به سمت حسینی رفت و او را در آغوش گرفت.

 

- هواداران استقلال که از این پیروزی پر گل بسیار خوشحال بودند تا دقایقی پس از بازی، ورزشگاه را ترک نکرده و به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.

 

 - ووریا غفوری که این روزها به محبوب ترین چهره تیم استقلال تبدیل شده، به سمت هواداران رفت و از آنان به خاطر تشویق هایشان تشکر کرد و هواداران هم به شدت  او را مورد تشویق قرار داده و از ویلموتس خواستند که دوباره غفوری به تیم ملی بازگرداند.

 

- بازیکنان استقلال در پایان بازی دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

 

- طرفداران نفت آبادان با اینکه ۵ گل از حریف دریافت کرده بودند اما بازیکنان تیمشان را مورد تشویق قرار داده و آنها را به سمت خود فراخواندند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: