کد خبر: ۸۳۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۴۹۸
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی به سمت خانواده همسرش تیراندازی کرده و باعث مصدومیت سه نفر از آنها شده بود.
دستگیری داماد تیرانداز

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در شهرک تعاون کرمانشاه، ماموران کلانتری طاقبستان به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد در حادثه تیراندازی سه نفر (دو خانم و یک آقا) توسط داماد خانواده با شلیک گلوله زخمی شده‌اند.

براری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری تحقیقات گسترده خود را آغاز کرده و توانستند مخفیگاه داماد تیرانداز را به سرعت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ابتدایی، علت کار خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.


ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: