کد خبر: ۸۳۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۴
بر اساس اعلام شرکت کیفیت هوای تهران با کاهش سرعت باد و رشد ابر تا امشب (۱۴ آبان ماه) در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی، کیفیت هوا در اکثر مناطق پایتخت در وضعیت نامطلوب قرار خواهد گرفت.
کیفیت هوای پایتخت امشب نامطلوب می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بر اساس اعلام شرکت کیفیت هوای تهران با کاهش سرعت باد و رشد ابر تا امشب (۱۴ آبان ماه) در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی، کیفیت هوا در اکثر مناطق پایتخت در وضعیت نامطلوب قرار خواهد گرفت.


بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با افزایش میزان ناپایداری جوی و وزش باد در برخی ساعات بعدازظهر امروز (۱۴ آبان ماه) از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود. با این حال با کاهش سرعت باد و رشد ابر تا شامگاه سه‌شنبه در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی، کیفیت هوا در اکثر مناطق پایتخت در وضعیت نامطلوب قرار خواهد گرفت.

با تداوم شرایط جوی آرام همراه با با پوشش ابری تا صبح روز چهارشنبه (۱۵ آبان ماه) انتظار می‌رود همزمان با آغاز تردد خودروها غلظت ذرات معلق نسبت به روز قبل افزایش پیدا کند و به تبع آن شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد برقرار شود.

حاکمیت جو آرام و نسبتا پایدار تا پایان روز چهارشنبه (۱۵ آبان ماه) شرایط مناسب برای پراکنده شدن آلاینده‌ها را محدود می‌کند و پیش‌بینی می‌شود با افزایش حجم ترافیک در ساعات شبانگاهی غلظت ذرات معلق افزایش یابد و کیفیت هوای مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون ۱۱۵ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: