کد خبر: ۸۳۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۵
کاپیتان سابق پرسپولیس این روزهــــــا به‌عنوان کاپــــــیــــــــتان پارس‌جنوبی‌جم به بازیکن تاثیرگذار و کلیدی این تیم تبدیل شده است، آن هم بعد از اینکه مدتی در همین تیم نیمکت‌نشین شده بود.
نوری: اشتباه داوران عمدی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: کــــاپیتان ســابق پــــرسپولیس این روزهــــــا به‌عنوان کاپــــــیــــــــتان پارس‌جنوبی‌جم به بازیکن تاثیرگذار و کلیدی این تیم تبدیل شده است، آن هم بعد از اینکه مدتی در همین تیم نیمکت‌نشین شده بود. نوری توانست مقابل سپاهان گلزنی کند تا بعد از مدت‌ها طلسم گل نخوردن صدرنشین لیگ را بشکند. مقابل استقلال هم گل سالم او پذیرفته نشد تا برای دومین‌بار این ماجرا را تجربه کند. البته او می‌گوید عمدی در کار نیست و بدشانسی گریبانش را گرفته است. گفت‌وگو با محمد نوری را در ادامه می‌خوانید.

مشکلات مالی پارس بحث احتمال کناره‌گیری تیم‌تان از لیگ را به دنبال داشت.

در این مدت از مدیران استان مدام قول و وعده شنیدیم و منتظر بودیم به وعده‌شان عمل کنند، اما خبری نشد ولی باز هم امیدوار هستیم مشکلات حل شود تا تمرکزمان را روی مسابقات بگذاریم.

شهر پولداری دارید؛ چرا به تیم نمی‌رسند؟

مسئولان شهر باید پاسخ این سوال را بدهند. ما از نظر فنی اوضاع خوبی داریم و روزبه‌روز بهتر می‌شویم، اما مشکلات مالی می‌تواند تیم را دچار مشکل کند.

به‌عنوان بازیکن بزرگ‌تر و کاپیتان تیم کار سختی داری و باید رابط مربی و بازیکنان باشی، آن هم در این اوضاع سخت مالی!

غیر از من دو سه بزرگ‌تر دیگر هم در تیم هستند و به صورت گروهی کار انجام می‌شود ولی هر چقدر درباره این مسائل صحبت کنیم، بی‌فایده است و در درازمدت می‌تواند موجب بی‌اعتمادی در تیم شود. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات حل شود و نتایج بهتری هم بگیریم.

درباره بازی با سپاهان بگو. تیم مدعی قلعه‌نویی را متوقف کردید.

سپاهان تیمی خوب و منسجم و صدرنشین لیگ است و امتیاز گرفتن از این تیم کار بزرگی است، حتی اگر در خانه رقم بخورد. در هر دو نیمه فشار زیادی وارد کردیم و توانستیم امتیاز خوبی کسب کنیم و طلسم گل نخوردن این تیم را هم بعد از مدت‌ها بشکنیم. اگر خوش‌شانس بودیم، می‌شد هر سه امتیاز را هم بگیریم.

این هفته هم با یک تیم مدعی دیگر بازی دارید. باز هم امتیاز می‌گیرید؟

تیم ما روزبه‌روز بهتر می‌شود. ما برای پیروزی بازی می‌کنیم و امیدوارم در مشهد مقابل شهرخودرو هم نتیجه خوبی بگیریم.

از داوری‌ها در دو بازی اخیر گلایه داشتید. فکر می‌کنید عمدی در کار است؟

این مدت داوری‌ها علیه ما بوده، ازجمله همین بازی با سپاهان که پنالتی حریف اشتباه بود و باید بازیکن آنها اخطار هم می‌گرفت، اما عقیده ندارم که اشتباهات عمدی هستند. امیدوارم داوران تمرکزشان بیشتر شود و اشتباهات‌شان هم کمتر.

پنالتی تو هم به خاطر ورود بازیکنان به محوطه جریمه تکرار شد و یک اخطار هم گرفتی؛ تصمیم داور درست بود؟

شاید قانون اجازه می‌دهد، اما معمولا این ضربات را تکرار نمی‌دهند. فکر می‌کنم داور بیش از حد سختگیرانه تصمیم گرفت. من به‌عنوان کاپیتان باید بقیه را آرام کنم ولی به‌قدری تحت‌فشار قرار گرفتم که نتوانستم خودم را کنترل کنم و به خاطر عصبانیت اخطار گرفتم.

به عقب برگردیم. مقابل استقلال گل سالمی زدی که کمک‌داور آفساید گرفت. قصه آن دربی و اشتباه مرتضی کریمی تکرار شد!

برای خودم هم جای سوال است که چرا برای من این اتفاق تکرار می‌شود. دو گل سالم زدم که قبول نکردند ولی معتقدم عمدی نبوده است. شاید من هم بیش از حد بدشانس هستم، خصوصا مقابل استقلال چون یک پنالتی هم به این تیم زدم که گل نشد.

علیپور هم یک پنالتی خراب کرد که جنجالی شد.

به هر حال در آن شرایط تصمیمی گرفت که به نفعش نشد ولی فراموش نکنیم همین بازیکن در قهرمانی سه فصل اخیر پرسپولیس تاثیر زیادی داشته. بهترین گلزن تاریخ باشگاه حقش نیست که این‌گونه در معرض حملات قرار بگیرد. به نظرم او می‌تواند با روحیه خوب به مسابقات برگردد.

پرسپولیس هم این فصل مثل علیپور با نقد زیادی همراه است.

معتقدم این تیم فقط به آرامش نیاز دارد و امیدوارم در این تیم آرامش حکمفرما شده و به روزهای خوبش برگردد.

خودت تا به حال پنالتی چیپ زده‌ای؟

نه تا الان در مسابقات رسمی این کار را نکردم ولی در تمرینات امتحان کردم.

برخی می‌گویند این‌گونه ضربات توهین‌آمیز است. اگر گل شود، برای رقیب و اگر نشود، برای تیم خودی!

خیلی‌ها این‌گونه ضربه می‌زنند، اما من درباره‌اش فکر نکرده‌ام ولی شاید روزی در یک بازی رسمی من هم پنالتی چیپ بزنم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: