کد خبر: ۸۳۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۲۳۲
سخنگوی اتحادیه اروپا:
اتحادیه اروپا هشدار داد که حمایت از برجام بستگی به عملی شدن تهران به تعهداتش دارد.
پایبندی اروپا به توافق هسته‌ای بستگی به پیروی ایران از برجام داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،اتحادیه اروپا امروز -‌دوشنبه- هشدار داد که حمایت از برجام بستگی به پایبندی تهران به تعهداتش دارد. این در حالی است که آژانس انرژی اتمی ایران امروز اعلام کرد که تولید اورانیوم غنی‌شده  به مرز پنج کیلو در روز رسیده است.

«مایا کاسیانچیچ»، سخنگوی اتحادیه اروپا، گفت که این بلوک بیانیه مذکور را «مدنظر دارد»، اما منتظر تایید آن از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

وی در جمع خبرنگاران در بروکسل گفت: «همچنان از ایران می‌خواهیم که بدون تعلل از این اقدام‌ها دست بردارد، اقدام‌هایی که توافق هسته‌ای را زیر سؤال می‌برد.»

به نقل از خبرگزاری فرانسه،  کاسیانچیچ گفت: «اما در عین حال این را عنوان کرده‌ایم که تعهدمان به توافق هسته‌ای بستگی به پیروی ایران از برجام دارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: