کد خبر: ۸۳۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۵
"یحیی السنوار" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه دوشنبه شب گفت: ایران از ما حمایت کرده است، درحالی که برادران عرب‌مان ما را رها کردند و برخی از آنها نیز اعطای کمک با فلسطین را مشروط به حل اختلاف با آمریکایی‌ها و غربی‌ها کرده‌اند.
حماس: ایران برخلاف کشورهای عربی به ما کمک کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه خبری "عرب۴۸"، السنوار که در مراسمی در همایش جوانان در شهر غزه سخن می‎گفت، افزود: کارد به استخوان‌مان رسیده است و اسرائیل باید مشکلات انسانی در غزه را حل کند، نمی‌توان بیش از این درخصوص محاصره غزه صبر کرد.

 رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه ادامه داد: بسیار صبر پیشه کردیم، اما دیگر بیش از این نمی‌توان انتظار کشید. دشمن را وادار خواهیم کرد که محاصره غزه را پایان دهد.

السنوار افزود: به کشورهای زیادی برای کمک متوسل شدیم، اما متأسفانه برخی از کشورهای عربی درهای خود را به روی ما بستند و برخی از رهبران عرب نیز به ما گفته‌اند که اگر می‌خواهید راهی برایتان باز شود، باید مشکلاتتان را با آمریکا و متحدان غربی آن حل و فصل کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: