کد خبر: ۸۳۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۰۸
سرمربیگری امید‌های استقلال گفت: فرامین فنی استراماچونی از سوی بازیکنان روز به روز به شکل بهتری در حال اجراست که نمونه آن حمایت بازیکنان از بازیکن صاحب توپ در تمام نقاط زمین است.
موتور دیاباته خوب جایی روشن شدبه گزارش خبرداغ ، رضا حسن‌زاده، مدافع ملی‌پوش استقلال که سرمربیگری امید‌های آبی را در این فصل به‌عهده دارد، دقایقی با ما از بازی مهم هفته نهم (تراکتور- استقلال) سخن گفت که با هم می‌خوانیم.


استقلال در بهترین زمان و مکان پیروز شد.
بله. دقیقاً همین‌طور است. تراکتور تیم خوب و قدرتمندی است که با بازیکنان باکیفیت حریف قدری به حساب می‌آمد، اما با نوع بازی استقلال در دو بازی قبل از این، مشخص بود استراماچونی با اتکا به‌توان تهاجمی تیمش از نقاط ضعف حریف استفاده می‌کند و با تنوع تاکتیکی به خوبی به عمق دفاع حریف ضربه می‌زند. از نکات مثبت عملکرد بازیکنان در تبریز می‌توان به ادامه برنامه‌های خود بعد از گل اول تراکتور اشاره کرد. جایی‌که با یک عقب‌نشینی مناسب به خوبی بازی را اداره کرده و بدون شتاب‌زدگی به دنبال اجرای دستورات فنی استراماچونی بودند که در نهایت نیز موفق از آن بیرون آمدند. استقلال در تبریز به خوبی توانست از نقاط ضعف دفاع میانی تراکتور استفاده کرده و با گل‌های خود شتاب‌زدگی مدافعان شاگردان دنیزلی را به خوبی نشان دهند. حضور پرتعداد بازیکنان در یک‌سوم تراکتور باعث شده بود آبی‌ها بیشتر صاحب توپ شوند که این خود از کار کردن و تمرین با برنامه حکایت داشت.


دیاباته پس از ۸ هفته موتور گلزنی‌اش روشن شد.
بالاخره ما دوست داریم موتور شیخ همواره روشن و پرقدرت باشد، اما خوشحالم دیاباته در مصاف با تراکتور قابلیت‌های خود را نشان داد چرا که برای ما این بازی از اهمیت فراوانی برخوردار بود. شخصاً باتوجه به شرایط میزبانی و سطح بازی حریف نگران این بازی بودم، اما خدا را شکر استقلال سربلند از میدان تبریز خارج شد.


فکر می‌کنید این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد؟
بله. باتوجه به اینکه سیر صعودی شاگردان استراماچونی روندی پله‌پله‌ای دارد و شکل گرفتن شخصیت تیمی به چشم می‌آید می‌توان دریافت که فرامین فنی استراماچونی از سوی بازیکنان روز به روز به شکل بهتری در حال اجراست که نمونه آن حمایت بازیکنان از بازیکن صاحب توپ در تمام نقاط زمین است. استقلال امروز از آن ناهماهنگی ابتدای فصل فاصله گرفته و پیدا کردن بازیکنان از سوی یکدیگر در زمین و اعتمادبه‌نفس بیشتر نشان از روند رو به جلو تیم است.


اعتقاد دارید دفاع استقلال همچنان جای کار دارد؟
وقتی با سه یا چهار دفاع خطی بازی می‌کنید فضای جلوی دفاع خیلی مهم است و زمان برای فکر کردن و عمل کردن بسیار مهم. استقلال باید خارج از ساختار دفاعی روی عملکرد انفرادی مدافعان نیز کار کند تا بتواند در بازی‌های آینده پوشش بهتری را در مواجهه با مهاجمان حریف داشته باشند.


و حرف آخر؟
امیدوارم بازیکنان از نتایج چند بازی گذشته و به‌ویژه شکست تراکتور در تبریز دچار غرور کاذب نشوند چرا که تازه همانی شدند که باید از ابتدای فصل می‌شدند و تا رسیدن به هدف اصلی که قهرمانی است فاصله و کار زیادی باقی مانده است. اما یک خواهش از آقای فتحی دارم و آن توجه بیشتر به تیم امید است. امیدوارم با حمایت لازم از تیم امید شرایط را به سمت و سویی ببریم تا بتوانیم از سرمایه‌های باشگاه برای انتقال آن‌ها به پیکره تیم بزرگسالان نقشی مثبت ایفا کنیم.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: