کد خبر: ۸۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۷
اگرچه مدت زمانی طولانی از ارائه حالت تاریک واتس اپ می گذرد، اما شواهد موجود نشان می دهد واتس اپ در آخرین نسخه بتا برای کاربران آیفون دو گزینه متفاوت را فعال کرده است.
واتس اپ 2 حالت تاریک را برای کابران IOS فعال کرد

 اگرچه مدت زمانی طولانی از ارائه حالت تاریک واتس اپ می گذرد، اما شواهد موجود نشان می دهد واتس اپ در آخرین نسخه بتا برای کاربران آیفون دو گزینه متفاوت را فعال کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، اکثر برنامه های اجتماعی محبوب جهان قبلاً حالت های تاریک را دریافت کرده اند. از جمله فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام. واتس اپ نیز از یک حالت تاریک برای نسخه های مختلف خود برخوردار است اما به نظر می رسد حالت تاریک واتس اپ شامل دو گزینه متفاوت است.

اولین مورد از رنگهای بسیار تیره و با زمینه سیاه استفاده می کند. این امکان وجود دارد که این طرح به طور خاص برای تلفن هایی با صفحه های آمولد در نظر گرفته شده باشد ، زیرا پیکسل های سیاه در این صفحه ها خاموش هستند و بنابراین از قدرت کمتری (حداقل در تئوری) استفاده می کنند.


حالت تاریک دوم از سایه های خاکستری کمی سبک تر استفاده می کند ، اما در عین حال این دو بسیار شبیه یکدیگر هستند. هر دو از حباب های متمایل به رنگ آبی تیره / سبز و خاکستری استفاده می کنند که قبلاً در نسخه های اولیه بتا از بین رفته اند. حتی اگر نسخه جدید بتا واتس اپ را نصب کنید ، قادر نخواهید بود به گزینه های جدید دسترسی پیدا کنید.

این واقعیت که به نظر می رسد توسعه دهندگان هنوز در حال آزمایش کردن روی گزینه های مختلف هستند همیشه وجود داشته است اما وجود دو نسخه تاریک برای کاربران واتس اپ نیز در نوع خود جالب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: