کد خبر: ۸۳۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۶
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قائم‌مقام اجرایی برای رهبری توسط آقای مسعود پزشکیان در جلسه هیئت‌رئیسه مجلس مطرح شد.
امیرآبادی: پیشنهاد «قائم‌مقام اجرایی رهبری» را پزشکیان مطرح کرده بود

به گزارش خبرداغ ، احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی، در توضیح صحبت‌های امیرحسین قاضی‌زاده در خصوص انتخاب قائم‌مقام رهبری، اظهار داشت: این موضوع به صورت رسمی در دستور جلسات هیئت‌رئیسه مجلس نبود.

وی افزود: معمولا در ابتدای جلسات هیئت‌رئیسه، تبادل اخبار انجام می‌شود و اعضا اخبار روز کشور را مطرح می‌کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: موضوع قائم‌مقام اجرایی برای رهبری هم توسط آقای مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در همین جلسه هیئت‌رئیسه مطرح شد.

امیرآبادی در تشریح جزئیات نشست هیئت‌رئیسه مجلس و طرح موضوع قائم مقام اجرایی از سوی پزشکیان در این جلسه، گفت: در یکی از جلسات هیئت‌رئیسه،‌ پزشکیان عنوان کرد که همانطور که در دوران جنگ دفاع مقدس امام راحل(ره) جانشین فرمانده کل قوا داشت و همه امور کشور را به وی سپرده بود، اکنون نیز در جنگ اقتصادی کنونی، رهبر معظم انقلاب باید یک قائم‌مقام اجرایی انتخاب کنند و بسیاری از اختیارات را به وی بسپارند تا ایشان بتواند کشور را از این جنگ اقتصادی عبور دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین، صحبت‌های آقای امیرحسین قاضی‌زاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس در برنامه دستخط، ناظر به همین صحبت‌های پزشکیان در جلسه هیئت‌رئیسه مجلس بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: