کد خبر: ۸۳۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۱۵۱
گروهی در کربلای معلی، کنسولگری ایران را محاصره کرده و با تعرض به آن، پرچم عراق را به جای پرچم ایران قرار دادند.
تعرض به کنسولگری ایران در کربلا/ سرکنسول ایران: شرایط به حالت طبیعی بازگشته است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در خبرهایی که از این تجمع منتشر شده، شمار افراد بین چند صد نفر تا نزدیک به هزار نفر اعلام شده است.

بر اساس برخی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی افراد ناشناس در اطراف کنسولگری ایران در کربلا حضور پیدا کرده و ضمن سنگپرانی به ساختمان این کنسولگری اقدام به آتش‌افروزی کردند.

ساعتی بعد عوامل امنیتی با حضور در خیابان‌های اطراف کنسولگری، اقدام به پراکنده کردن تجمع‌کنندگان و متعرضان کرده و هم اکنون خبرها حاکی از تحت کنترل قرار گرفتن اوضاع در اطراف کنسولگری ایران در کربلا است.

رسانه های عربستانی ابتدا خبر از کشته شدن ۴ تن در حوادث اطراف کنسولگری دادند اما بعد این خبر را تصحیح و اعلام کردند ۹ نفر در اثر احساس خفگی به بیمارستان منتقل شده اما کسی کشته نشده است.

با تداوم ناآرامی‌ها در شهر کربلا چند فرد آشوبگر در مقابل کنسولگری ایران در این شهر تجمع کردند.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در پی این حوادث تاکید کرد که نیروهای امنیتی بر اوضاع کنترل دارند و شرایط در اطراف این مقر دیپلماتیک کشورمان به حالت طبیعی بازگشته است.

میرمسعود حسینیان در مصاحبه با شبکه عربی زبان العالم این موضوع را عنوان کرد.

فرماندهی پلیس کربلا نیز اعلام کرد که اوضاع در اطراف کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا تحت کنترل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: