کد خبر: ۸۳۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۸
پورمختار در تذکر شفاهی:
نماینده مردم بهار، کبودرآهنگ در مجلس از حضور معاون سیاسی وزارت کشور در برخی جلسات انتخاباتی روزهای تعطیل انتقاد کرد.
برگزاری جلسات انتخاباتی با حضور معاون سیاسی وزارت کشور در راستای مهندسی انتخابات استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدعلی پورمختار در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن ضرورت ادامه مبارزه با آمریکا و عدم مذاکره گفت: از سازمان اطلاعات سپاه و اقدام آنها برای دستگیری عامل اصلی کانال آمدنیوز تشکر می‌کنم.

نماینده مردم بهار، کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: اگر از کشاورزان حمایت نمی‌کنید حداقل برای آنها ایجاد مشکل نکنید چرا که استان‌های مختلفی خسارت جدی دیده‌اند، همچنین قیمت‌گذاری پایین خرید تضمینی گندم باعث مشکل برای کشاورزان شده است.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر کشور از برگزاری جلسات انتخاباتی با حضور معاون سیاسی این وزارتخانه در تهران و شهرستان‌ها انتقاد کرد و گفت: آیا شما از برگزاری این جلسات اطلاع دارید و دلیل برگزاری این جلسات و مهندسی انتخابات چیست.

پورمختار در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت جاده‌های کبودرآهنگ شد که علیرغم اختصاص ۲۰ میلیارد تومان هنوز وضعیت نامساعدی دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان در ادامه خطاب به وزارت رفاه خواستار احداث درمانگاه بهار و کبودرآهنگ شد.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: دو هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی فرهنگیان اختصاص یافته که باید عملیاتی شود؛ همچنین اعمال مدرک فرهنگیان که مورد تصویب مجلس قرار گرفت هر چه سریعتر از سوی دولت اجرا شود ضمن اینکه خواستار اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری راجع به عدم دخالت سیاسی در آموزش و پرورش هستیم.

پورمختار خطاب به وزیر صمت خواستار رسیدگی به موضوع برداشت از معدن باباعلی در بخش صالح‌آباد شد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر امور خارجه خاطر نشان کرد: یکی از کارمندان این وزارتخانه از ابتدا تا پایان وقت اداری مشغول فضای مجازی است که رسیدگی کنید اگر کار دیگری ندارد وی را اخراج کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: