کد خبر: ۸۳۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۹
محمد نادری مدافع چپ تیم پرسپولیس امیدوار است با ارائه نمایشی درخشان در مقابل فولاد، پنالتی فصل گذشته را جبران کند.
عکس/ ستاره پرسپولیس به دنبال انتقام !به گزارش خبرداغ ، فصل گذشته تیم فولاد خوزستان توانست ۲-۱ پرسپولیس را شکست دهد. آن ها در نیمه نخست دو بار دروازه سرخپوشان را باز کردند که روی گل دوم، محمد نادری روی میرزایی خطای پنالتی مرتکب شد و لوسیانو پریرا دروازه بیرانوند را گشود.

 

این پنالتی که روی صحنه مشکوک رقم خورد، جنجال های بسیاری را به وجود آورد و هواداران پرسپولیس اعتراضات زیادی را نسبت به کمیته داوران انجام دادند. با این حال این اتفاق رقم خورد و باعث شد تا تیم افشین قطبی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ را مغلوب کند.

 

محمد نادری حالا امیدوار است با ارائه نمایشی درخشان در مقابل فولاد، پنالتی فصل گذشته را جبران کند. باید دید البته کالدرون او را در چه پستی قرار خواهد داد و آیا مثل بازی قبلی دفاع چپ خواهد بود یا مثل پارسال مدافع میانی. باتوجه به این که سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان و محمد انصاری در این پست حضور دارند، بعید است سرمربی آرژانتینی نادری را در دفاع وسط به کار ببرد.

 

تصویری از چهره مصمم این بازیکن پیش از دیدار انتقامی را می بینید:

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: