کد خبر: ۸۳۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۰
وزیر ارتباطات گفت: امکان مشاهده مبالغی که مشترکان بابت خدمات ارزش افزوده طی چند سال اخیر پرداخت کرده اند، فراهم شده است.
آذری‌جهرمی: شب تلخی برای کلاهبرداران استبه گزراش خبرداغ به نقل از  مهر ؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در توئیتر نوشت: امشب شب تلخی برای کلاهبرداران است.

وی خطاب به مشترکان تلفن همراه گفت: پول هایی که برای شرکتهای ارزش افزوده در این چند سال از شما اخذ شده است را می توانید با شماره گیری «ستاره ۸۰۰ ستاره ۶ مربع» ببینید.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: اگر شکایتی هم داشتید آن را از طریق پیامک رایگان ۸۰۰۷ بفرستید.

وی از کاربران خواست از این روش برای مشاهده مبالغ خدمات ارزش افزوده (وس) سایر اعضای خانواده هم استفاده کنند و با درج هشتگ حق الناس و پایان وس، به کاربران گفت: کمکم کنید تا حقتان را بگیرم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
درخواست از وزیر ارتباطت و فناوری اطلاعات من 33 سال در شرکت مخابرات تهران خدمت کرده و اکنون بازنشسته ام از مدیرکل بارها تقاضا کردم که تنها فرزندم را در شرکت مخابرات استان تهران مشغول کار کنند که نکردند. اکنون از وزیر ارتباط و قناوری اطلاعات می خواهم به خواسته من پیرمرد عمل کنند و فرزند بیکار و تحصیلکرده ام را در شرکت مخابرات استان تهران مشغول بکار کنند. باتشکرفروان مرتضی میرزابابائی
با آقای محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نامه نوشته ایم
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوسال است هنوز پاسخ نامه مان را نداده
وزیرمحترم ارتباطات وفناوری اطلاعات جناب آقای محمد جواد آذری جهرمی چرا درمدت دوسال است پاسخگوی بنده نیست؟
لطفا صدای بنده را به گوش وزیر متحرم ارتباطات وفناوری اطلاعات جناب آقای محمد جواد آذری جهرمی برسانید.
فرزندم را در مخابرات استخدام كنند
بازنشسته مخابرات منطقه تهران هستم و از شرکت مخابرات استان تهران حدود 5 سال است تقاضا كرده‌ام فرزندم را كه استخدام كنند ، اما به نتيجه نرسيده‌ام. من با 6 سرعائله از نظر تأمين هزينه‌هاي زندگي مشكلاتي دارم كه استخدام فرزند تحصيلكرده‌ام مي‌تواند كمك‌خرج من باشد.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر


بیش از هزار بار پیام از طریق رسانه ها و... به مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران و وزیرمحترم ارتباطات وفناوری اطلاعات جناب آقای محمد جواد آذری جهرمی ارسال کرده ام ولی متاسفانه تاکنون رسیدگی نکرده اند؟
محمد جواد آذری جهرمی مدت دو سال هنوز پاسخ نامه مان را نداده
مرتضی میرزابابائی
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: