کد خبر: ۸۳۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۲
ساداتی‌نژاد در تذکر شفاهی:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار عذرخواهی وزیر امور خارجه از نمایندگان و صحن علنی شد.
ظریف از مجلس عذرخواهی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدجواد ساداتی نژاد در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به خروج وزیر امور خارجه در زمان بررسی سوال نماینده خمینی شهر از ظریف گفت: در طول ۴۰ سال گذشته چنین رفتار غیرمحترمانه‌ای در مجلس رخ نداده است. این موضوع باید مورد رسیدگی قرار گیرد و وزیر عذرخواهی کند.

نماینده مردم کاشان، آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر در خارج از کشور رفتار دیپلماتیک و خوبی دارند، انتظار می رود در داخل کشور و در جلسات رسمی نیز این نکته را رعایت کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر امور خارجه به بهانه حضور در جلسه شورای عالی امنیت صحن علنی را ترک کرد این در حالی است که او یا می‌توانست هیأت رئیسه را برای جابه‌جایی زمان سوال متقاعد کند یا در صحن علنی برای پاسخگویی حاضر نمی‌شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: شما دستور داده بودید که در دو سمت اتوبان امیرکبیر برای ایجاد اشتغال و گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری مطالعه شود که این موضوع بی‌نتیجه مانده است.

نماینده مردم کاشان، آران بیدگل در ادامه از وزیر میراث فرهنگی خواستار رفع مشکلات آبشار نیاسر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: