کد خبر: ۸۳۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
سادیو مانه،ستاره سنگالی لیورپول، معتقد است که او هنوز هم با رونالدو و مسی فاصله زیادی دارد.
مانه: هنوز با مسی و رونالدو فاصله زیادی دارمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: لیورپول صدرنشین دیروز از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا بود. شاگردان یورگن کلوپ تا دقایق پایانی بازی با یک گل از حریف خود عقب بودند اما در نهایت با گلزنی اندرو رابرتسون و سادیو مانه در لحظات پایانی نتیجه شکست را با پیروزی عوض کردند.

سادیو مانه، ستاره پر فروغ این روز های لیورپول، دیروز موفق شد گل برتری لیورپول را در دقیقه پایانی به ثمر برساند تا تیمش به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند. درخشش مانه طی هفته های اخیر باعث شده که بسیاری او را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کنند. مانه در این باره گفت:" مسی و رونالدو هیولا هستند. من هنوز هم با آن ها فاصله بسیار زیادی دارم اما قطعا همه تلاش خود را انجام خواهم داد که به سطح آن ها نزدیک شوم."

مانه در ادامه پیرامون حضورش در لیست نامزدهای توپ طلا گفت:" راستش را بخواهید این موضوع آرزوی دوران کودکی من بوده است. من تلاش زیادی در این سال ها انجام داده ام و حضورم در این لیست دلیل همین موضوع است. باید بگویم که این موضوع همیشه باعث القا انگیزه زیادی به من شده است. اتوئو، دروگبا و همه اسطوره های آفریقا توصیف های فوق العاده ای از من کرده اند. موضوعی که واقعا لذت بخش است. من تا به حال عملکرد متوسطی داشته ام اما حالا می خواهم که در بالاترین سطح رقابت کنم. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: