کد خبر: ۸۳۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۲۷۹
در حکمی از سوی مونسان
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی امیرمحسن مدنی را به عنوان «عضو غیرموظف هیئت مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی» منصوب کرد.
امیر محسن مدنی، عضو غیرموظف هیئت مدیره صندوق احیا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، در حکم دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمده است:

«به استناد مفاد (8) و (10) اساسنامه صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی و صورت جلسه هیئت امنای صندوق به تاریخ 1398/03/18 و با توجه به تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "عضو غیرموظف هیئت مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی" منصوب می‌شوید.

تدوین سیاست‌های اجرایی، اقتصادی، فنی و مالی حمایتی و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف و وظایف قانونی صندوق در امر توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف، احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن و بافت‌های تاریخی و فرهنگی قابل احیا از اهم شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و ساماندهی مناسب شاهد تحول در کارکردهای صندوق و تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت باشیم.

توفیق روز افزون‌تان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: