کد خبر: ۸۳۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۲۷۱
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی امشب از مازندران خارج می‌شود و آخر هفته‌ای با جو پایدار و افزایش دما در پیش است.
سامانه بارشی امشب از مازندران خارج می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، احمد اسدی در مورد پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران اظهار کرد: مطابق اخطاریه هواشناسی از شب گذشته سامانه بارشی از غرب به استان وارد شد که همراه با رعد و برق و وزش باد بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین وزش باد مربوط به شهرستان رامسر با ۵۸ کیلومتر بر ساعت بوده و بیشترین بارش‌ها تا ساعت ۹ و نیم صبح امروز گلوگاه با ۱۴۳ میلی‌متر، محمودآباد ۸۲ میلی‌متر، نوشهر ۷۷ میلی‌متر و ساری به قائمشهر نیز ۷۴ میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: بارندگی‌های امروز تا امشب کم و بیش ادامه دارد و امشب انتظار داریم که این سامانه از استان خارج شود.

اسدی گفت: فردا با توجه به پیش‌بینی‌ها آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود و احتمال بارش رگبار پراکنده در ارتفاعات نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز آسمان مازندران در ارتفاعات ابری و مه آلود و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌بینی شده است.

معاون ‌توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از سه‌شنبه تا پایان هفته نیز شاهد جوی پایدار در استان هستیم که افزایش دما را نیز به دنبال خواهد داشت.

اسدی یادآور شد: در حال حاضر دمای استان ۱۴ درجه بالای صفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: