کد خبر: ۸۳۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۴۹۶
هافبک بزرگ سابق دنیای فوتبال وارد ایران می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری، سیدورف، ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال چهارشنبه هفته جاری به منظور سفری تفریحی وارد تهران می‌شود.

 

 

سیدورف بر اساس دعوت یکی از دوستانش عازم تهران شده و برنامه از پیش تعیین شده‌ی فوتبالی ندارد.

کلارنس سیدورف قرار است چهارشنبه حوالی ساعت یک ظهر در پروازی از فرودگاه دبی، وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی و ایران شود. مقصود سیدورف از این سفر تفریحی بوده و حدود 2 هفته هم طول خواهد کشید. تصویر ویزای الکترونیکی این بازیکن که اولین بار در طرفداری منتشر می شود را مشاهده می کنید:

هلند - میلان - آژاکس - رئال مادرید - لیگ قهرمانان ایران - سیدورف و سفر به ایران
تصویر ویزای سفر کلارنس سیدورف به ایران

کلارنس سیدورف به همراه آژاکس، رئال مادرید، میلان، قهرمان لیگ های داخلی هلند، اسپانیا و ایتالیا شده و 4 بار هم قهرمانی چمپیونز لیگ را بدست آورده است. سیدورف تنها بازیکنی است که توانسته 3 بار با 3 تیم مختلف، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.  

سیدورف همچنین در رده انفرادی هم عناوین بسیاری کسب کرده است. او طی سال های 93 و 94، مرد سال فوتبال هلند شده و چندین بار هم در تیم های منتخب یوفا و فیفا قرار گرفته است. او همچنین در لیست 100 بازیکن منتخب پله در سال 2004 هم قرار گرفته بود. 

سیدورف در حالی که در سال 2014 برای بوتافوگوی برزیل بازی می کرد، بعد از اخراج ماسیمیلیانو الگری، به عنوان سرمربی میلان انتخاب شد و با وجود نتایج قابل قبول در مقایسه با سایر مربیان پسا الگری، در پایان همان فصل، برکنار شد. او در ادامه سرمربی گری شنژن چین و دپورتیوو لاکرونیا را هم به عهده گرفت و در آخرین ماجراجویی اش، هدایت تیم ملی کامرون را به عهده داشته است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: