کد خبر: ۸۳۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۱۲۷
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به عنوان معاون رئیس کنفرانس سالانه سازمان بین‌المللی توسعه صنعتی «یونیدو» انتخاب شد.
غریب‌آبادی به عنوان معاون رئیس کنفرانس عمومی «یونیدو» انتخاب شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هجدهمین کنفرانس سالانه سازمان بین‌المللی توسعه صنعتی «یونید‌و» از امروز (یکشنبه) با حضور هیأت‌های کشورهای عضو در ابوظبی آغاز به کار کرد. 

در ابتدای این نشست، اعضای هیأت رئیسه کنفرانس به مدت ۲ سال انتخاب شدند و «کاظم غریب‌آبادی» سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از گروه آسیا به عنوان معاون رئیس کنفرانس عمومی انتخاب شد. 

در این اجلاس، هیأتی مرکب از غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم ایران، قبادیان معاون وزیر و میرصالحی مدیرکل دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور دارند. 

کنفرانس عمومی یونید‌و که هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود و عالی‌ترین رکن این سازمان است، مسؤول بررسی عملکرد یونید‌و در ۲ سال گذشته و تصویب قطعنامه‌ها برای فعالیت آتی این سازمان می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: