کد خبر: ۸۳۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۲۶۵
پخش مجموعه «دوقلوها» که مدتی به دلیل تقارن با ایام صفر متوقف شده بود، از سر گرفته می‌شود.
پخش «دوقلوها» از سرگرفته می‌شودبه گزراش خبرداغ به نقل از ایسنا ، مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و نویسندگی و کارگردانی جمشید بیات ترک در ۱۰۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده که پخش قسمت ۲۴ آن از امشب، شنبه (۱۱ آبان ماه) همزمان با چهارم ماه ربیع‌الاول آغاز می‌شود و طبق روال گذشته ساعت ۱۸ و ۴۵ روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.


محمد مسلمی، علی فروتن، حمید گلی، لاله صبوری، محمد شیری، سیاوش چراغی‌پور، علی صابری، فائقه شلالوند، محمود راسخ‌فر، پریسا رضایی و سعید امیرسلیمانی به عنوان بازیگران اصلی این سریال هستند و در بعضی از قسمت‌ها یک بازیگر مهمان هم در سریال حضور خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود و تکرار آن هم چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: