کد خبر: ۸۳۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۶۱۴
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی كشور با حضور مسئولان کشوری و استانی این حوزه در جزیره کیش برگزار شد.
کیش میزبان مجمع عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مجمع با حضور دکتر امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، مصطفی میرسلیم عضو جهانی حامیان نجات‌غریق و عضو هیات رییسه فدراسیون ، ایلخان نوری رئیس فدراسیون و رؤسای هیأت های استانی در مرکز همایش های بین المللی کیش برپا شد.

ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی كشور در این مجمع با ارائه عملکرد سال ۹۷ فدراسیون گفت: 180 هزار نیروی متخصص غریق نجات در کشور فعالیت می کنند و نجات بيش از 2هزار و 162نفر از غرق  شدگي نشان دهنده فعالیت قابل قبول ناجيان غريق کشور است.

وی همچنین از آغاز سمینار  بین‌المللی غواصی ششم آذر سال جاری با حضور رئیس و دبیر کل جهانی این حوزه در تهران خبر داد و افزود: انتظار می‌رود کمیته‌های غواصی هیات‌های استانی و غواصان سراسر کشور در این سمینار حضور فعال داشته باشند.

در ادامه سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر و تشکر از دکتر امیری خراسانی و هیأت غواصی جزیره کیش ،بر توسعه این رشته به صورت همگانی و نگاه ویژه فدراسیون به بخش غواصی تاکید کرد.

 گفتنی است در این نشست رؤسای هیاتهای نجات غریق وغواصی 6 منطقه از کشور احکام خود را دریافت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: