کد خبر: ۸۳۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۱
کارشناس داوری با اشاره به این که تیم داوری سوت‌ها و پرچم‌های درستی زدند به آن‌ها نمره قبولی داد.
مظفری‌زاده: داور به درستی پنالتی گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، سعید مظفری زاده داور سابق فوتبال ایران که این روزها در نقش کارشناس به نقد داوری ها می پردازد در توصیف عملکرد علی صفایی و کمک هایش در بازی پرسپولیس با ماشین سازی مدعی شد هم گلی که آفساید گرفته شد تصمیم درستی بود هم پنالتی که برای میزبان گرفت، کاملا طبق قانون بود.

دقیقه 15؛ علی میرزابیگی در صحنه ای دشوار به درستی پرچم خود را به علامت آفساید بالا برد و گل ماشین سازی را مردود اعلام کرد. بازیکنان ماشین سازی کاملا در آفساید بودند و گله به درستی مردود شد.

دقیقه 24؛ داور مطابق با قانون بازیکن ماشین سازی را به دلیل خطا روی وحید امیری به درستی با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 61؛ شجاع خلیل زاده در صحنه ای که توپی در کار نبود مهاجم حریف را متوقف کرد و کارتی که گرفت کاملا طبق قانون بود.

دقیقه 87؛ مدافع ماشین سازی در زمان بندی برای دفع توپ اشتباه کرد و در لحظه دفع توپ با مهاجم پرسپولیس از پشت برخورد شدیدی داشت که داور طبق قانون این صحنه را پنالتی گرفت.این تشخیص کاملا درست و صحیح بود و پنالتی ایرادی نداشت.

در مجموع می توان گفت داور و کمک هایش در این بازی سنگین به درستی از سوت ها و پرچم های خود بهره بردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: